مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-15سياسي

برگزاری ویژه برنامه های حضوری و مجازی کانون در هفته کتاب


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی این مجموعه فرهنگی با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی این مجموعه فرهنگی با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم خبر داد.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در هفته کتاب، اظهار کرد: برنامه های حضوری و مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به مناسب بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از 24 آبان لغایت اول آذر 1400، با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده ها برگزار می شود.

وی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، مانوس سازی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با یار مهربان، آشنایی افزون تر آنان با منابع مطالعاتی و افزایش دایره آگاهی و گستره واژگانی آینده سازان را از اهداف این برنامه ها اعلام کرد و افزود: مرور فعالیت های کتاب محور سال گذشته و ترسیم افق های آینده، از دیگر اولویت های کانون پرورش فکری استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به مهم ترین فعالیت های کانون در هفته کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های حضوری و مجازی کانون در هفته کتاب

برگزاری ویژه برنامه های حضوری و مجازی کانون در هفته کتاب